duminică, 2 iunie 2013

Camasa albastra catalin botezatu


Aceasta camasa este una dintre preferatele mele din colectia de camasi catalin botezatu. Este o camasa albastra cu click shirt, foarte eleganta si cu foarte mult bun gust. Eu personal am primit-o cadou de la sotia si pot sa spun ca este unul dintre cele mai frumoase cadouri pe care le-am primit.


Clockshirt-ul este un element esential atunci cand doriti o camasa eleganta. Nu numai ca isi are utilitatea lui tinand ceasul la suprafata pentru ca atunci cand doriti sa vedeti cat este ceasul nu va mai trebui sa trageti manseta camasii, dar este si foarte elegant si bineinteles va ajuta sa va puneti ceasul in evidenta. Eu personal sunt un foarte mare amator de ceasuri, imi plac la nebunie motiv pentru care majoritatea camasilor elegante pe care le am sunt camasi clock shirt tocmai pentru a-mi putea pune ceasul in evidenta.

Revenind la camasa noastra albastra de la Catalin Botezatu, aceasta este confectionata din  bumbac 100% si este confectionata dupa un croi slim fit.

Daca va place modelul camasii, insa doriti alta culoare, nu este nici o problema deoarece camasa este disponibila atat pe culoarea albastra cat si pe culorile roz, mov si alb, deci aveti ce si de unde alege fara nici o problema.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu